2013. november 11., hétfő

Baconos Sonkás Spagetti

Baconos Sonkás Spagetti

Ez a spagetti kiadós egytálétel, gyorsan elkészíthető még a hosszú, fárasztó napokon is. Vagy egy lusta vasárnapon, amikor valami gyorsan elkészíthető ebédre/vacsorára van szükség. A bacon és a sonka mennyisége növelhető, így húsosabb lesz, de akár a hagymából is rakhatunk többet. A zöldborsóval úgy jártam, hogy amikor már a sütőben volt a spagetti akkor jutott az eszembe, hogy bele kellett volna raknom...Sokat nem aggódtam ezen, kihúztam a sütőből a tálat és megszórtam a tetejét egy kevés borsóval, a fennmaradót pedig vajon puhára pároltam és köretként fogyasztottuk melléje. Nem bántam meg, hogy nem mondtam le a borsóról, sokkal finomabb együtt, mint nélküle :)



Hozzávalók:

450 g spagetti
6 szelet bacon
8 szelet sonka
280 g lilahagyma
2 doboz cottage cheese vagy tejfölös tehéntúró
4 tojás
2 bögre tej
1 tk. cayenne bors
1 bögre reszelt parmezán

2 bögre fagyasztott zöldborsó


Elkészítés:

1. A sütőt melegítsük elő 180 C fokra.
2. A spagettit a csomagoláson található instrukciók szerint főzzük ki.
3. A bacont és a sonkát vágjuk csíkokra, majd egy serpenyőben süssük pirosra. A sült bacon és sonka darabokat szedjük ki egy tányérra, majd a fennmaradt zsiradékban az aprított hagymát dinszteljük meg. Szükség esetén adhatunk hozzá egy kis olajat.
4. Egy tálban keverjük össze a cottage cheeset, a tojásokat, a tejet, a cayenne borst, a parmezán felét és a sót. 
5. A kifőtt spagettit csepegtessük le, kavarjuk bele a sajtos keverékbe, majd adjuk hozzá a borsót, a bacont, a sonkát és a hagymát is.
6. Miután jól összekevertük rakjuk sütőtálba, szórjuk meg a tetejét a fennmaradt parmezánnal, majd 30-40 perc alatt süssük készre. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése